26992
Book
In basket
(Sensus)
Coraz częściej w opracowaniach i artykułach psychologicznych termin narcyzm zestawia się ze słowem epidemia, co ma świadczyć o tym, że jest to zjawisko powszechne. Czy to oznacza, że nagle na świecie przybyło narcyzów i to w niewyobrażalnej dotąd liczbie? A może to sprawka ułatwijących autopromocję technologii i mediów społecznościowych, za którym pośrednictwem znaczna część tego zjawiska po prostu się ujawniła, przez co mogliśmy zauważyć, że cechy związane z narcystycznym zaburzeniem osobowości występują u ludzi częściej, niż dotąd sądziliśmy? Wystarczy przerzucić kilka kanałów telewizyjnych, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał sie skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wóczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie. ... (z okł.)
Availability:
Iwkowa - Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 301-[304].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again